tiistai 15. toukokuuta 2012

Shoppailemassa

Tänään pääsin pitkästä aikaa ihanan ystävättäreni kanssa ostoksille. Aika lensi, kuten aina hyvässä seurassa tuppaa tapahtumaan. Kotiintuomisiksi oli  vaatteiden lisäksi uutuussuklaita (Tuplan maapähkinäversio (joka ei ole maapähkinää nähnytkään), Jappin uutuusversio ja pieni Muumi-suklaapatukka). Näistä voin suositella vain Tuplan uutta versiota. Hassua, että suklaistakin pitää tuoda markkinoille jotakin Limited Edition -malleja.

Kannoin lopulta kotiin kolme muovikassia vaatteita. Kaksi hametta, paidan ja mekon itselleni. Kuten olen aiemminkin kertonut, en ole raskausajan jälkeen osannut pukeutua kuin joko joustaviin koti/lenkkipöksyihin tai hameisiin/ mekkoihin. Siispä kierrän kaupoissa housutangot kaukaa ja käsi hipelöi erilaisia hulmuavia alaosia. Tänään jäi kaivelemaan yksi hame, mutta olen ihan tyytyväinen, etten ostanut sitä. Olen tehnyt nimittäin päätöksen, että uusien tulokkaiden pitää sopia jo kaapissani olevien kaveriksi. En osta enää vaatteita, joiden kanssa minulla ei ole mitään sopivaa paria. Sitä olen aiemmin harrastanut liikaakin. Oli mukava shopata, kun oli ystävä mukana. Ystävä, joka tuntee tyylini jo kymmenen vuoden ajalta ja sanoo suoraan, jos joku vaate ei sovi minulle.

Olen saanut jostakin ihme päähänpinttymän, että haluan tyttösellemme farkut. Itkin melkein krokotiilinkyyneleitä, kun eräässä kaupassa myynnissä olleita farkkuja (joita olin jo netistä kuolannut), ei saanutkaan enää Ainon koossa. Se oli loppuunmyyty. No, nyt on tytöllä kolmet erilaiset farkut, jotka palvelevat pitkälle syksyyn. Löysinpä tänään sievän paidankin ja kesäpöksyt. Vai mitä pidätte löydöistäni:

Kuvat: H&M.

Vinks. Tänään Prismassa käydessäni lähes kaikki välikausivaatteet olivat tägätty -30% hintalapuin. Ajattelin käydä nappaamassa tyttöselle ensi kevääksi välikausivaatteet, nyt kun niitä saa hyvillä alennuksilla. Nyt kun vaan tietäisi, minkä kokoinen Aino mahtaa ensi keväänä olla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän puumerkin käynnistäsi, kiitos!